just a girl♥

Direktlänk till inlägg 22 juni 2015

10 serier #2

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

 

Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det låter lite barnsligt men jag lovar att alla serrier är ASGRYMMA. Jag har sett dem när jag var liten och ser dem fortfarande idag. Nu är det självklart inte så att jag kommer att skriva typ "charlie och Lola" men jag kommer skriva seier för äldre barn, och ungdomar som faktist är bra. Jag har sett klart alla serier, typ tusen gånger!

OBS dem är INTE i ordning!

1. Dubbelliv- Handling:

Dubbelliv är en dramaserie om att ha skilda föräldrar, att bo varannan vecka på olika ställen och om kärlek och relationer.

2. En andra chans- handling:

Tre spöksystrar som ansökt om uppskov hos spökrådet och fått en andra chans.

Systrarna Rebecca, Sophie och Hedvig Ainsworth är döda. Men efter att ha ansökt om uppskov hos spökrådet får de en andra chans. För att få återvända helt och fullt till det levande livet måste de klara sina studier utan att bli avslöjade.

3. Kompisar på nätet- Handling:

Serie om tre tjejer som träffats på en internationell skola i Singapore och nu måste säga adjö och flytta hem. De upptäcker att de med hjälp av mobiltelefon och dator kan förflytta sig och besöka varandra hur mycket de vill, trots att de bor i olika världsdelar.

4. Fångad- Handling:

Ryan ska på semester på en ö tillsammans med sin pappa. Vistelsen blir allt annat än lugn och ganska snart får han och hans kamrater problem med att ta sig ifrån ön.


5. Flyg 29 saknas- handling:

I "Flyg 29 saknas" får vi följa en grupp ungdomar som är strandsatta på en öde ö efter en dramatisk nödlandning. Tillsammans måste de nu lära sig att samarbeta för att överleva.


6. M.I.high- Handling:

I dagens samhälle finns en ny typ av hemliga agenter, väl gömda på en plats där skurkar och banditer aldrig skulle leta. Välkomna till St. Hopes, skolan som gömmer de mest avancerade tonårsagenterna den engelska regeringen har.

Det finns många säsonger av Mi high och det är olika skådespelare med. Fram till säsong 3 är det några skådespelare, fram till säsong 6 är det andra skådespelare och i säsong 6 och dem andra säsongerna som kommer är det andra skådespelare!

7. Piratöarna- handling:

Tre syskon scannas av misstag in i ett dataspel. Där dras de in i ett äventyr fyllt av pirater och skeppsbrutna barn på jakt efter en gömd skatt. Piraterna tror att de märkliga främlingarna kommit för att lägga beslag på skatten och planerar att stoppa dem till varje pris. Kanske är den gömda skatten vägen hem, i så fall måste de hinna före piraterna.


8. Pinsamheter- handling:

Taylors liv är inte så lätt, det mesta och de flesta runt omkring henne är jobbiga: skola, kompisar och inte minst hennes egen otroligt pinsamma familj.

9.Hoppas farfar dör- Handling:

Tre syskon alla väntar på en sak. Att deras rika, elaka och självgode farfar ska dö så att de kan få ärva hans förmögenhet och på så sätt lösa alla sina problem i livet. Med William Spetz, Claudia Galli och Christoffer Nordenrot.

WILLIAM SPETS ÄR MED!

10. Blue water high- Handling:

Ett nytt skolår börjar på den australiska surfarskolan Solar Blue. Sex ungdomar ska tävla om ett års sponsoravtal och obegränsat surfande.

               

       


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glöm...

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier. OBS dem är INTE i ordning!   Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har ...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

  Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det! 1. Awkward- Handling: Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir känd...

Av Just a girl - 18 juni 2015 15:05


  Hola hola hola! Nu tänkte jag skriva mina 5 favorit sminkmärken, och jag kommer bara att säga märken som jag själv har. Till exempel så gillar jag the balm, men jag har inget där ifrån, och då kan jag ju inte säga att "enligt mina vänner, och yo...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards