just a girl♥

Alla inlägg under maj 2015

Av Just a girl - 31 maj 2015 19:28

Haha älskar alla dessa låtarna i verkligheten och hittade dessa roliga parodies! Min favorit är med taylor swift, i knew you were truble!

Av Just a girl - 31 maj 2015 15:23

Hejsan! Och grattis alla mammor på MORSDAG! Jag är inte mamma om ni undrade jag är bara 14 år! Iallafall hoppas att alla kommer att ta hand om era mammor, och att ni inte glömt bort att det är morsdag idag, så som jag gjorde med farsdag...    

Jag känner mig jätte elak och skäms även idag, även om det var för typ 2 år sen! Så glöm inte, det är inget jag rekomderar! Denna gången hade jag iallafall förberett mig jätte bra i förväg, och jag hade en GRYM present! Jag köpte lite spa saker och skrev ett fint kort. Där stod det balnd annat att vi skulle göra ansiktsmasken och se på film tillsammans, och hon blev jätte glad! Glad morsdag!

Av Just a girl - 28 maj 2015 17:00

Bara typ en och en halv vecka kvar till skolavslutningen! Jaaaaa!

Men det är då det... Nu har jag sjukt mycket läxor och jag orkar inte! Idag hade jag SO prov,och sedan har jag också NO prov img och en bild redovisning, plus att jag måste skicka in min praorapport och en annan bildanalys. Dessutom hade jag matteprov i onsdags och på måndag har jag ännu en SO redovisning...

Och inte för att skriva skit om någon men jag måste bara berätta om den nya killen som är så himmla skum. Okej jag kan ge er 5 anledningar varför!

1. Han börjar 2 veckor innan skolavslutningen??!

2. Han luktar RÖK, vi går bara i sjuan, lönt att röka??! Det är INTE coolt.

3. Han säger att han brukade skolka varenda lektion på sin förra skola, IN PUBLIC!?

4. Han spelar dum hela tiden, med alla sina dumma komentarer. Eller jag tror att han spelar...?

5. Han säger att tjejerna på denna skolan äter föör mycket och att vi är feta?! Framför oss? Vad är hans problem? 

Han värkar lite skum, men jag ska ge honom en chans...

Det är bara för mycket just nu!   

Hur har ni det i skolan just nu?

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards