just a girl♥

Alla inlägg under januari 2015

Av Just a girl - 4 januari 2015 15:59

jag irriterar mig på havregrynsgröt... Asså det är inte jobbigt att göra, det är ju bra för att det tar bara typ 2 min att koka. Däremot så får jag alltid för MYCKET gröt så att jag måste slänga... Jag blir så arg! Det står på baksidan av havregrynspaketet: för en portion, 1dl havre, 2,5 dl vatten och 1/5 krm. Men detta blir ju inte bara "en" portion utan nästan två! Jag tycker iallafall att det blir för mycket gröt bara på en portion.
Dessutom så ska havregrynsgröt vara nyttigt, men egentligen så är det inte nyttigt alls! Jag menar, jag brukar alltid ha i både socker och mjölk i min gröt, så att den ska smaka sött och gott, annars är den ju inte god alls...
Så havregrynsgröt är gott men inte nyttig och man får alltid för mycket gröt... Haha..

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards