just a girl♥

Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

!0 serier- Disney channel

Av Just a girl - 16 juni 2015 22:04

 

Holaa! Idag tänkte jag skriva en top 10 serier på kanalen disney channel! Jag kommer bara ha med de serier som går idag, jag gillar fortfarande t.ex Hannah Montanah, magi på Waverlyplace men jag tar bara serier som man kan se på kanalen IDAG.  Hoppas att ni gillar den!

OBS dem är inte i ordning!

1. Violetta- Handling:

Violetta är historien om en talangfull tonåring som återvänder till sin hemstad Buenos Aires med sin pappa, efter att ha bott ett par år i Europa. Där hittar hon lojala vänner, upptäcker äkta kärlek och sin passion för musik medan hon samtidigt navigerar mellan alla prövningar som det innebär att växa upp.

2. Lycka till Charlie- Handling:

Teddy hjälper tillsammans med sina bröder PJ och Gabe, sina föräldrar ta hand sin lillasyster Charlie. Teddy spelar in en videodagbok till Charlie med tips på hur man överlever vardagen hos familjen Duncan efter att storasyster har flyttat hemifrån.


3. Liv och Maddie- handling:

Liv och Maddie Rooney är inte vilka enäggstvillingar som helst. Liv har under de senaste fyra åren blivit en internationell TV-sensation medan Maddie har varit upptagen med att bli bättre än alla killar i skolan på basket! Vi får helt enkelt träffa två identiska tvillingtjejer med totalt olika personligheter.

4. Binny och spöket- handling:

När Binny Naumann flyttar in på en gammal herrhård i Berlin med sina föräldrar upptäcker hon snart att hon har spöket av en 14-årig pojke som rumskamrat. Melchior föddes in i en adlig familj år 1899, men har ingen om varför han blev ett spöke på familjens herrgård. Tillsammans lär de sig att Binny endast kan bli av med sin oinbjudna gäst om hon hjälper Melchior lösa mysteriet med sitt förflutna. Även om de inte alltid delar samma åsikt samarbetar de för att bli de ultimata detektiverna som löser spännande mysterier och har roligt under tiden!


5. Det var inte jag- handling:

Lindy och Logan är tvillingar som hamnar i det ena vansinniga och oväntade äventyret efter det andra med sina tre bästa vänner. Tillsammans med Jasmine, Garrett och Delia, är de redo för sitt första år på DITKA High School där de förvandlar vardagshändelser till alla möjliga katastrofer.

6. Här är ditt liv Riley- handling:

Livet är ett äventyr och Riley Matthews äventyr ska just börja! Denna blåögda högstadietjej och hennes bästis Maya tar sig igenom tonårslivets bra och dåliga sidor, noggrant övervakade av hennes föräldrar Cory och Topanga. Med hjälp från de vännerna Farkle och Lucas, lär sig de sorglösa tonåringarna att allt är möjligt om du sporrar dig själv och får stöd från vänner och familj! Häng med när de ger sig ut på livets resa och utmanar världen, precis som Rileys föräldrar gjorde en gång i tiden!


7. Shake it up- handling:

Bästisarna ''CeCe'' Jones och Raquel ''Rocky'' Blue har drömt om att bli professionella dansare sedan de var småflickor. Deras chans kommer till sist då de får jobb som bakgrundsdansare i den lokala TV-dansshowen Shake it Up, Chicago!

8. Evermoor-handling:

En amerikansk tonåring, Tara Bailey, flyttar till en kuslig engelsk by med sin mamma, en berömd författare och hennes nya styvfamilj. Där upptäcker Tara en magisk väggbonad som förutspår framtiden. Bonaden sköts om av de illvilliga "Everines" som är fast beslutna att göra sig av med vår hjältinna och hennes familj till vilket pris som helst...


9. Dog with a blog- handling:

Dog with a Blog är tillbaka med en ny säsong! Avery upptäcker att alla hennes klasskamrater har vuxit över sommaren och det får henne att känna sig osäker. Under tiden, som en konsekvens av förra årets dåliga betyg, måste Tyler visa upp sin nya påtvingade kortare frisyr för hela skolan. Allt detta medan Stan, familjens hund, fortsätter att blogga om allt som händer hemma hos familjen James-Jennings!

10. Austin och Ally-handling:

Austin är en utåtriktad musiker och showman och Ally är en smart men blyg låtskrivare som är på väg att bli en stjärna.  Tillsammans med Dez och Trish, tar de sig igenom kändisskapets mot- och framgångar, vänskap och kärlek. Gänget hamnar i en rad olika helnya äventyr som inträffar på turné, i studion eller när de hänger på Sonic Boom.

         

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glöm...

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier. OBS dem är INTE i ordning!   Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har ...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

  Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det ...

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

  Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det! 1. Awkward- Handling: Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir känd...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards