just a girl♥

Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

Mina top 10 TV couple! #1

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier.

OBS dem är INTE i ordning!

 

Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har varit med om så mycket och ändån hittat tillbaks till varandra. I början handlar det om deras "spel" om vem som säger jag älskar dig först, men det är så mycket mer! 

♥Chair♥

   

 

Dessa två är så förelskade i varandra! Det är så sött! Det var direkt kärlek vid första ögonkastet mellan dem. Detta lede dem längre och längre fram. Där jag är i Desperate housewives (säsong 6) så är dem gifta för andra gången och har ett barn. Framtiden vet jag inte hur den ser ut men jag blev iallafall så GLAD när dem gifte sig igen, trodde aldrig att dem skulle skillja sig men nu är dem tillsammans igen!

♥vet inte deras parnamn..♥

 

 

Okej denna relationen är nästan lika kompicerad som chairs! Dem går upp och ner, båda sårar varandra hela tiden trots att dem älskar varandra. I säsong 1 är dem hemligt "tsm" och i slutet av säsongen väljer hon Mattys bff framför Matty. Sedan gör hon och Jake (Mattys bff) slut när han får reda på Mattys och jennas hemliga relation, och någon timme efter kommer Matty över till henne och dem blit tsm igen! Fram till säsong 3... Då är Jenna plötsligt otrogen mot Matty och dem pratar knappt.... Okej jag tänker inte berätta hela deras historia, se serien istället! Idag däremot så väntar jag på nästa säsong och just nu är dem nära vänner, men jag hoppas på mer senare!

♥vet inte heller deras namn♥

       

 

För er som har sett PLL vet hur svårt det är att ha en relation där med "A" överallt. Men dessa turturduvorna har överlevt detta, med bråk självklart men nu är dem tillsammans, och jag hoppas att dem är tillsammans forever! Och i början trodde Spencer att Toby var en mördare och att han faktist var "A", men det var han inte och jag är SÅÅÅ glad för deras skull. Jag vet att det är en TV serie, men det känns så äkta, och dem är bara så gulliga!

♥Spoby♥

   

OMG!! OMFG!! Jag ÄLSKAR dessa två så himmla mycket! När jag tittar på serien och dem säger typ "jag älskar dig" asså jag verkligen känner deras kärlek. Dessutom som har dem ett drama i verkligheten också, fast nu när Ian (damon) är gift så finns det inget kvar mellan dem. I serien har dem mer drama som Damon och Elena. Dem överlever allt! Dessutom så är det pinsamt hela tiden mellan dem när hans bror är med, som då är Elenas ex,  som hon dumpade för att hon blev kär i hans bror, Damond. Jag älskar deras historia och deras framtid som väntar dem!

♥delena♥

   

 

Jag har MÅNGA favoriter från 90210, men jag måste nog välja dessa två som favoriter! En populär tjej och en nörd är lika med ♥♥♥. Naomi är världens ytligaste tjej men ändån faller hon för Max, och Max hatar ytliga tjejer men ändån älskar han Naomi. Deras relation är bra i highschool men slutar senare. Men när man tror att det är över så kommer Max tillbaks in i showen igen- fast han ska gifta sig med en annan tjej, och gissa vem som planerar bröllopet? Naomi! Självklart blir dem tsm igen men det håller inte till den sissta säsongen, och snacka om att jag blev ledsen... Iallafall så om jag hade skrivit serien hade dem definitivt fortfarande varit tsm! ÄLSKAR DEM!

♥vet inte vad deras par namn är heller♥

     

Awkward har många fina par, så jag måste ha med ett par till, nämligen Jakara! Dem är inte tsm just nu, men jag hoppas på ett försök till! När dem blev tsm så skulle dem dagen efter åka till Europa med varandra och det var bara ett plus för deras förhållande. När dem kom hem var dem super glada och deras sak var att alltid säga "Je taim (stavning) Iallafall så är det franska för jag älskar dig! Så söta!

♥Jakara♥

       

 

Jag har bara ett ord till dessa två: NAWWW. Klaus är jätte elak och ego, dessutom är han vampyr och varul som har jätte mycket makt, det vill säga ingen svaghet. Eller? Jo Caroline. Enda sedan stunden han mötte henne har han inte kunnat slutat tänka på henne. Fast Caroline är ju god och han är ond. Dem blir aldrig tsm fast det blir 2 kyssar, ksk fler? Hoppas iallafall det! Caroline och Klaus har ett kompliserat förhållande, men dem älskar varandra. SO BAD!

♥Klaroline♥

   

 

Oj, nu blev det visst 3 par från samma serie, men jag måste bara ha med alla 3! Katherine och Stefan träffades på 1900 talet och blev förelskades direkt, och eftersom att båda är vampyrer lever dem i en evighet och när dem träffas 150 år senare så blir det ingen kärlek. Tills säsong 5 när Stefan är singel och Katherine bara har några dagar kvar att leva och då blir dem tsm igen... Såklart!? Iallafall så är Katherine inte världens snällaste men hon älskar Stefan och om hon levde kvar i serien skulle det bli mer mellan dem! Tror jag..♥

♥Vet inte ens om dem har ett parnamn♥

   


Okej jag bet inte varför jag tog dessa sisst, för jag gillar nte dessa minst, nästan mest! Dem har också haft svårt att vara tsm med "A" runt överallt, men dem klarar sig ändån! Det var ett tag då dem hade gjort slut på riktigt, fast nu är dem back on top igen! Dem är as gulliga och älskar varandra sjukt mycket. Jag tror att det dessutom känns lite mer äka, eftersom att dem är tsm i verkligheten också!

♥Haleb♥

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glöm...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

  Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det ...

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

  Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det! 1. Awkward- Handling: Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir känd...

Av Just a girl - 18 juni 2015 15:05


  Hola hola hola! Nu tänkte jag skriva mina 5 favorit sminkmärken, och jag kommer bara att säga märken som jag själv har. Till exempel så gillar jag the balm, men jag har inget där ifrån, och då kan jag ju inte säga att "enligt mina vänner, och yo...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards