just a girl♥

Direktlänk till inlägg 19 juni 2015

10 serier #3

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

 

Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det!

1. Awkward- Handling:

Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir kändis efter att man av misstag tror att hon försökt begå självmord. Awkward handlar om de specifika händelser vi är med om under våra utvecklingsår och som formar oss - ibland till det bättre och ibland till det sämre.

2. Faking it- Handling:

"Faking It" är en ny romantisk komedi om två bästa vänner som älskar varandra - fast på olika sätt. Efter åtskilliga försök att bli populära blir tjejerna misstagna för lesbiska, vilket leder till omedelbart kändisskap.

3. Ex on the beach- Handling:

1 strand och 8 hungriga singlar söker alla efter en ny romans. Allt är fantastiskt & stämningen är på topp tills deras ex dyker upp - en efter en. I vär nya realityserie så får vi följa åtta singlar (hälften tjejer, hälften killar) som tror att de är med i ett program om att finna sin bättre hälft på en lyxsemester i solen. Tyvärr så är det långt ifrån sanningen. Våra kameror kommer följa deltagarnas varje steg, allt eftersom deras ex anländer, en efter en. Varje ex kommer ha olika motiv, alltifrån att vinna tillbaka sin kärlek till att ge igen för gammal ost.

4. Georgie shore- handling:

Geordie Shore är en engelsk realityserie som är inspirerad av vår amerikanska succé-serie Jersey Shore. Det glamorösa Newcastle är platsen där det här brunbrända gänget kommer att parta och våra MTV kameror fångar alla händelser.


5. Friendzone- handling:

Långvariga vänskapsband prövas när några personer testar att styra om djup vänskap till kärleksrelationer. Vad händer när du frågar din bästa vän om hjälp att förbereda en blind date bara för att senare avslöja att allting är planerat för er två! Kommer känslorna att vara ömsesidiga eller kommer vänskapen att för alltid vara förstörd?

6. Teen wolf- handling:

Teen Wolf handlar om att flytta gränserna, att utforska sin mörka sida och att brottas med sitt begär. Teen Wolf är varm, sexig, farlig och våldsam. Världen utanför kan vara en skrämmande plats, men inuti Scotts hjärta, sinne och själ är det minst lika oförutsägbart.


7. Judge georgie- handling:

Vicky Pattison åker ut på en resa för att reda ut några av Storbritanniens värsta relationsmardrömmar. Beväpnad med en rättfram attityd, brutal ärlighet och grym humor undersöker Vicky brittiska ungdomars bråk, uppbrott och besvär.

8. Catfish: The TV Show- Handling:

Hur blir unga kära idag? Ofta handlar det först om att få kontakt med någon online, någon som du aldrig träffat på riktigt. Problemet är att din stora kärlek som du har träffat online kanske ljuger om vem han/hon är. Sms på din iPhone har ersatt den traditionella middagsdejten och Facebook-chatten har ersatt samtalen face-to-face. Från producenterna för den kritikerrosade dokumentären Catfish kommer nu en TV-serie med samma tema där par bara haft online-kontakt och blivit kära. Vad händer när de träffas på riktigt?


9. Teen mom 3- handling:

De är inte längre gravida 16-åringar, men i den känslosamma första säsongen av “Teen Mom 3” inser de att det är svårare än vad de trodde att försöka balansera föräldraskap med tonårsstress. Första gången vi träffadeMackenzie, Katie, Briana och Alex så hade de precis fått varsin bebis. Nu har de stigit in i föräldrarollen samtidigt som de försöker överleva i sin tonårsvärld.

10. Are you the one?- handling:

 Skulle du veta om din perfekta match stod mitt framför näsan på dig? Vi har utfört ett ambitiöst dejtingexperiment där deltagarnas "hjärtliga intelligens" kommer att utmanas. 20 vackra singlar från USA har valts ut och matchats mot varandra för att ta fram de perfekta paren - utan deras vetskap. Nu möts de under en månad i Hawaii där alla deltagarna har ett och samma uppdrag: att hitta deras PERFEKTA MATCH. Varje vecka så kommer gruppen följa sina hjärtan och välja en partner som de tror är sin perfekta match. Om alla 20 hittar sin själsfrände inom 10 försök så får alla dela på en miljon dollar. Må hjärtanens kamp börja!


               

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glöm...

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier. OBS dem är INTE i ordning!   Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har ...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

  Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det ...

Av Just a girl - 18 juni 2015 15:05


  Hola hola hola! Nu tänkte jag skriva mina 5 favorit sminkmärken, och jag kommer bara att säga märken som jag själv har. Till exempel så gillar jag the balm, men jag har inget där ifrån, och då kan jag ju inte säga att "enligt mina vänner, och yo...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards