just a girl♥

Direktlänk till inlägg 12 juni 2015

50 filmtips #2

Av Just a girl - 12 juni 2015 20:36

Hola allihopa! Förra veckan gjorde jag en 50 filmtips, och nu idag kommer 50 NYA filmtips IGEN! Så Tja, det är väl bara att börja skriva då... 

   

1. The mortal instruments- Lilly Colins är med! Action, kärlek, (det är flera delar av den, som t.ex Harry Potter!)

2. You again- Kristen Bell är med! Komedi, kärlek

3. Cruel intensions- kärlek

4. Hannah Montana, the movie-Miley Cyrus är med! Komedi, musik, kärlek

5. Magi på Waverly place, the movie- Selena Gomez är med! Komedi, vänskap, magi

6. The lucy one- Zac Efron är med! kärlek

7. High school musical 1- Zac Efron, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdayle är med! Musik, kärlek, vänskap

8. High school musical 2

9. High school musical 3

10. Ella enchanted- musik, kärlek, magi, fantasy

11. Bring it on, all or nothing- cheerleading, kärlek och vänskap

12. She`s the man- Amanda Bynes är med! Humor, kärlek

13. Bad neighbours- Zac Efron är med! Humor, kärlek

14. Behaving badly- Selena Gomez är med! kärlek, komedi, tonårsliv

15. What a girl wants- Amanda Bynes är med! Humor, kärlek

16. Charlie St. Cloud- Zac Efron ärr med! Kärlek

17. Pitch perfect- musik, humor, kärlek, vänskap

18. Aquamarine- fantasi, vänskap, kärlek, humor

19. Titanic- Leonardo Dicaprio, Kate Winslet är med! Kärlek, en verklig händelse.

20. The island- Kärlek, action

21. The holiday- Cameron Dias, Kate Winslet är med! Kärlek, humor, vänskap

22. Bridget Jones diary- Humor, kärlek

23. Bridget Jones diary 2- Humor, kärlek

24. A princess diary- Humor, kärlek

25. A princess diary 2-Humor, kärlek

26. Sex tape- Cameron Dias är med! Humor, kärlek

27. Project princess- Demi Lovato, Selena Gomez är med! Humor, kärlek, vänskap

28. The wizards return: Alex vs Alex- Selena Gomez är med! Humor, kärlek, vänskap, magi, action

29. Free style- Corbin Bleu är med! kärlek, mopped

30. Camp rock- Demi Lovato är med! Musik, humor, vänskap, kärlek

31. Camp rock 2

32. Teen beach movie- Maia Michell, Ross Lynch är med! Humor, kärlek, vänskap, surfing, 60-tal

33. Vampire academy- fantasy, vampyrer då! action, kärlek, vänskap

34. The fault in our stars- Kärlek

35. The amasing spiderman- Fantasy, kärlek, action

36. journey 2- Vanessa Hudgens är med! äventyr, komedi, kärlek

37. Pledge This- Paris Hilton är med! komedi, kärlek

38. Step up- dans, kärlek

39. DR. Dolittle 3- djur, humor, kärlek

40. The hottie and the nottie- Paris Hilton är med! Humor, kärlek

41. Ego- komedi, musik, kärlek

42. Snowwhite and the huntsman- Kristen Stewart är med! Snövit, action, fiction, kärlek

43. Miss secret agent 1- Humor, kärlek, action

44. Miss secret agent 2

45. Eurotrip- humor, kärlek

46. Starstruck- Humor, musik, kärlek

47. Bekännelser om killar, kyssar och katter- Humor, kärlek, vänskap

48. Iceprincess- Skridskodans, vänskap, kärlek, humor

49. Enchanted- musik, fantasy, "blandning av snövit, och törnrosa".

50. The parent trap- Humor, kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glöm...

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier. OBS dem är INTE i ordning!   Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har ...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

  Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det ...

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

  Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det! 1. Awkward- Handling: Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir känd...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards