just a girl♥

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2015

Tips om träning!

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glömma bort träningen och göra den roligare. 

1. Jag är inget "fann" av att springa, men jag gör det ändån någon gång, men somsagt så gillar jag det bättre och då brukar jag göra det istället varje dag, och kanske springa någon/några gånger i veckan istället.

2. Jag tycker att det är rätt svårt att själv komma på övningar så jag brukar kolla runt på youtube för bra övningar. Jag gillar amerikanska youtubers som lägger ut massa rutiner!

3. Sedan finns det också en träningsapp som jag själv använder som heter: "träningspass". Appen har jätte många bra övningar i olika kategorier som t.ex armar, abs, ben, rumpa mm. Man kan även ställa in att man får en påminelse varje dag vid en tid där det står: dags för din workout, och då glömmer man det inte!

4. Om man gillar att hoppa hopprep så kan man hoppa det, när jag var liten hoppade jag jämt, fast då såg jag inte det som träning.. Eller så kan man rocka rockring som jag också gjorde som liten. Idag har jag en "träningsrockring" som jag brukar rocka med ibland. Det är bra träning till magen.

5. Om jag nu ska ut och springa så brukar jag springa med en kompis eller familjmedlem för att inte bli utråkad eller ge upp, för man vill ju gärna verka fit inför sina nära och kära. xD

6. Om man springer själv så är det skönt att ha hörlurar med hög musik så att man slipper höra sig själv andas, för jag hatar att höra mig själv andas så himmla anfått som jag gör, det lixom stör. 

7. Tillbaks till övningarna, jag har en DVD skiva som heter: " Charlottes 3 minute belly blitz" och jag ÄLSKAR den! Där ser man dem göra övningar, och då blir man heller inte ensam för det känns som att dem är med en. Dessutom som tänker jag alltid " Charlotte lyckades och det kan jag med"! (Charlotte är känd från programet "georgie shore."

8. Jag följer ett instagram konto som heter: https://instagram.com/exerciseroutines/ Där lägger dem upp nya övningar varje dag som man kan göra hemma. Super bra ju!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier. OBS dem är INTE i ordning!   Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har ...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

  Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det ...

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

  Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det! 1. Awkward- Handling: Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir känd...

Av Just a girl - 18 juni 2015 15:05


  Hola hola hola! Nu tänkte jag skriva mina 5 favorit sminkmärken, och jag kommer bara att säga märken som jag själv har. Till exempel så gillar jag the balm, men jag har inget där ifrån, och då kan jag ju inte säga att "enligt mina vänner, och yo...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards