just a girl♥

Direktlänk till inlägg 7 juni 2015

Filmtips

Av Just a girl - 7 juni 2015 11:43

För ett tag sedan gjorde jag ett inlägg om att jag var ett moviefreak och nu tänkte jag istället ge er massor av tips på filmer. TOP 50! Om ni vill ha en "serie tips" också, KOMENTERA! ♥♥

Här kommer top 50 filmtips, och dem är INTE i ordning, men alla är asbra!

1. Stuck in love- Lilly Colins är med! Handlar om kärlek.

2. The first time- Dylan O-brian är med! Handlar om kärlek.

3. Wild child- Komedi, vänskap och kärlek

4. Mean girls- Komedi, vänskap och kärlek

5. Mean girls 2-Komedi, vänskap och kärlek

6. 27 dresses- Komedi, kärlek

7. brude war- Komedi

8. bratz, riktiga människor- Janel Parrish är med! Vänskap, musik och kärlek

9. Accepted- Blake Lively är med! Komedi

10. Coyote ugly- Kärlek, musik

11. easy A- Kärlek? Penn Badgley är med! 

12. So undercover- Miley Cyrus är med! Komedi, kärlek action

13. The to do list- Kärlek, komedi

14. Last song-Miley Cyrus är med! Kärlek

15. Love actually- KÄRLEK

16. A cinderella story- Kärlek

17. Another cinderella story- Selena Gomez är med! Kärlek

18. A cinderella story, once uppon a song- Lucy Hale är med! Kärlek, musik

19. Monte carlo- Leigton Meester, Selena Gomez, Katie Cassidy är med! Komedi, kärlek och vänskap

20. 17 again- Zac Efron är med! Komedi och kärlek

21. Street dance- Dans, kärlek 

22. Fame- Musik, dans och kärlek

23. Step up- Dans och kärlek

24. Splash- Fantasi och KÄRLEK, humor

25. Grease- Kärlek, vänskap

26. Grease 2- Kärlek, vänskap

27. Dirty dancing- KÄRLEK, dans

28. Dirty dancing 2- KÄRLEK, dans

29. Charlies angels- Action, kärlek och vänskap, komedi

30. Mamma mia- Amanda Seyfield är med! Humur, musik och kärlek

31. Oz the great and powerful- Fantasi

32. honey-dans och kärlek

33. honey 2- Kat Graham är med! dans och kärlek

34. Red riding hood- Amanda Seyfield är med! kärlek

35. The mortal instruments- Lily Colins är med! action, fantasy kärlek

36. Abduction- Lilly Colins och Taylor Lautner är med!action, kärlek

37. Mirror mirror-Lily Colins är med! Kärlek, snövit

38. Lemonade mouth- musik, vänskap och kärlek

39. DOA, dead or alive- action, kärlek

40. This means war- Kärlek och action

41. Life as we know it- Humor och kärlek

42. Killers- action och kärlek

43. LOL- Miley Cyrus är med! kärlek och vännskap

44. The DUFF- Bella Thorn är med! kärlek och vännskap

45. Tonårsliv- kärlek och vännskap, humor

46. En gång i pucket- kärlek och humor!

47. Ted- humor och kärlek

48. Friends with benefits- kärlek

49. The notebook- KÄRLEK

50. A walk to remember- Kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just a girl - 3 augusti 2015 15:13

Jag kan erkänna att jag själv inte tränar så ofta som jag borde och att jag inte är i "normal smal form", så därför har jag nu på senaste tiden försökt att träna lite mer, så jag kommer att skriva ner lite tips som JAG själv avänder för att inte glöm...

Av Just a girl - 2 juli 2015 19:54

Hello everybody! Jag älskar tv serier och jag tycker att paren är så SUPER gulliga tsm! Så jag tänkte skriva mina 10 favorit par från tv serier. OBS dem är INTE i ordning!   Jag ÄLSKAR chuck och blair och har gjort det sedan säsong 1! Dem har ...

Av Just a girl - 25 juni 2015 12:00

  Först använder jag en "eye makeup remover" från "Rival De Loop". Den är jätte bra, och tar bort ALL Mascara och eyeliner, mm. Sedan använder jag en "Cleansing milk" från "Nivea". Den använder jag i hela ansiktet och tar även en gång till på ög...

Av Just a girl - 22 juni 2015 12:00

  Den här gången tänkte jag göra en lite annorlunda "serie tips". Istället för att ta "random serier" så tänkte jag göra 10 serie tips som alla tillhör EN kanal. Den här gången så tänkte jag skriva 10 serie tips i barnkanalen, och jag vet att det ...

Av Just a girl - 19 juni 2015 12:00

  Hola! Idag tänkte jag skriva 10 serie tips på kanalen MTV. Hoppas ni gillar det! 1. Awkward- Handling: Dramakomedi som kretsar kring tonåringen Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir känd...

Presentation


Hejsan! I`m just a girl♥♥ Detta är min lila blogg där jag skriver om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt vill ni att jag ska sjunga och lägga upp här på bloggen?
 Take me to church
 one last time
 apologize
 heartbeat song
 when love takes over
 let it go

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker ni?

Instagram

Hejsan! Ni hittar mig även på instagram: justagurloffical 

Youtube

Ni kan även hitta mig på YOUTUBE: Iamjustagurloffical

Där lägger jag upp klipp där jag sjunger!


Ovido - Quiz & Flashcards